Ai intrebari? Noi avem raspunsuri!

Am incercat sa facem o lista cu cele mai frecvente intrebari care le primim pentru ati oferi informatia cat mai rapid posibil. Cu toate acestea, suntem constienti ca pot aparea intrebari diferite si in cazul in care nu gasesti raspunsul care il cauti, te rugam sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact sau la adresa de e-mail office[@]stickernation.ro.

Incercam sa raspundem in aceasi zi la toate mesajele care le primim, dar din pacate, in unele situatii sunt prea multe de facut si prea putin timp. De aceea, te rugam sa ai un pic de rabdare cu noi si sa ne dai 48 de ore ca sa iti raspundem.

  • PERSONALIZARE - Cum comand un sticker personalizat?

    Comenzile pentru stickere personalizare se pot face doar pe mail.
    Ne poti trimite un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu mai multe informatii si/sau imagini. 
    Pentru mai multe detalii vezi sectiunea "Custom Work".

  • PERSONALIZARE - Cum comand un breloc personalizat?

    Comenzile pentru brelocuri personalizare se pot face doar pe mail.
    Ne poti trimite un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu mai multe informatii si/sau imagini. 
    Pentru mai multe detalii vezi sectiunea "Custom Work".

  • PERSONALIZARE - Cum comand un odorizant personalizat?

    Comenzile pentru odorizante personalizare se pot face doar pe mail.
    Ne poti trimite un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu mai multe informatii si/sau imagini. 
    Pentru mai multe detalii vezi sectiunea "Custom Work".

  • PERSONALIZARE - Cum comand un tricou personalizat?

    Comenzile pentru tricouri personalizare se pot face doar pe mail.
    Ne poti trimite un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu mai multe informatii si/sau imagini. 
    Pentru mai multe detalii vezi sectiunea "Custom Work".

  • COMANDA - Am facut o comanda, dar nu am primit mesaj/telefon de confirmare

    In momentul plasarii unei comenzi se trimite in mod automat un e-mail de primire a comenzii. Acest mail poate ajunge in SPAM si din aceasta cauza s-ar putea sa nu-l gasesti. Te rugam sa verifici si aceasta sectiune a mailului tau. 
    In cazul in care produsele sunt pe stoc si nu sunt nici un alt fel de probleme la comanda, nu se va incerca contactarea telefonica.

  • COMANDA - Vreau sa fac comanda, dar nu pot pe site. Cum procedez?

    Poti sa ne trimiti un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu comanda ta.

  • COMANDA - Am facut o comanda. Cum pot sa o anulez?

    Te rugam sa ne trimiti un mail la adresa office[@]stickernation.ro in cel mai scurt timp posibil cu numele tau si numarul de comanda.

  • LIVRARE - In cat timp va fi livrata comanda mea?

    Comenzile sunt expediate in general in urmatoarea zi lucratoare de la plasarea comenzii. Acest termen este valabil doar in cazul produselor aflate pe stoc.
    In cazul produselor care se fac pe baza unei comenzi (stickere, tricouri, etc) acestea sunt facute in termen de 1-5 zile lucratoare si trimise urmatoarea zi dupe ce au fost executate. 
    Pe langa durata de executie, se mai adauga 1-3 zile in cazul livrarilor prin curier sau 3-6 zile in cazul livrarilor prin posta.

  • LIVRARE - Prin ce va fi livrata comanda mea? Curier sau posta?

    In cazul in care adresa de livrare se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, comanda va fi expediata prin Fan Curier.
    In cazul in care adresa de livrare se afla in afara ariei de acoperier a firmei de curierat, comanda va fi expediata prin Posta Romana.
    Pentru a afla daca adresa ta se afla in zona de acoperire poti verifica pe site-ul Fan Courier.

  • LIVRARE - Cum sa procedez daca coletul ajunge deteliorat la mine?

    In cazul in care coletul ajunge deteliorat la tine, te rugam sa soliciti curierului intocmirea unui proces verbal in care sa mentioneze ca a fost deteliorat coletul. Te rugam de asemenea sa faci o poza coletului si sa ne-o trimiti pe mail la adresa office[@]stickernation.ro
    Alternativ, poti sa refuzi ridicarea coletului mentionand ca a fost deteliorat coletul, dar si la aceasta varianta avem rugamintea sa ne trimiti o poza cu coletul pe mail.

  • RETUR - Cum se procedeaza pentru returnarea unui produs?

    Te rugam sa ne trimiti un mail la adresa office[@]stickernation.ro cu numele ta si numarul de comanda pentru a putea incepe procedura de retur.

  • VOUCHERE - Am un voucher cadou. Cum il folosesc?

    Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cos, in loc sa mergi pe "Finalizeaza comanda" trebuie intrat pe "Vezi cosul".
    In sectiunea "Vezi cosul" exista o rubrica "Aplica un voucher cadou". Se introduce codul, iar apoi se apasa butonul "Aplica voucher".
    Dupa ce voucherul a fost aplicat se trece la finalizarea comenzii.

  • VOUCHERE - Cum folosesc un card de discount?

    Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cos, in loc sa mergi pe "Finalizeaza comanda" trebuie intrat pe "Vezi cosul".
    In sectiunea "Vezi cosul" exista o rubrica "Aplica un cupon de discount". Se introduce codul, iar apoi se apasa butonul "Aplica cupon".
    Dupa ce voucherul a fost aplicat se trece la finalizarea comenzii.